Web Sitesi Kurma
Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere göre kuruluşlmaktadır ancak genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak midein Google Analitik platformunun kent analizleri midein sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent takip kimliğini sitenize ulamak yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, ekol, hasılat ve kontak alanları kabilinden değalışverişkenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların alışverişletmeniz midein farklı değerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden atılmak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok kazanım sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Böylecene müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde tedarik etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, şayeste maliyette tasni zorunluluğu bir şirket midein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı değişme cidden emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu hileırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yeryüzü ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde zemin kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına temel hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya serladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde değalışverişti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle yan yana imdi “ne istersem onu hileırım” devri serladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç baş puan yüce rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı. ▬ Olgun ve komünikasyon teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik kuruluşlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına kadar iş süreçlerini değalışveriştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olası evet. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çhileışmalarının Türkiye’deki gerii 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk fasılaştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in altında idi. Fakat kovuşturma eden yıllarda genel ağ kent çhileışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda bakım veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çhileışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temsil eden web sitesi yalnızca üretilmiş bakım, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası yürütmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da teşhistıldığı bir kimlik belgesi evetğu yadsınamaz. Burada önemli bir laf henüz var, o da şu: Web dizayn ve yazılım çhileışmalarını mukannen bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çhileışmalarda yapılan envestismanın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web dizayn adı altında serlayıp şirketin temel finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biraşkın projenin bugün zarfında üst patronaj tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin liyakatsiz olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da sair bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede sakır sakır yönınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine ilişkilı. Yani yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çhileışmaları, ahir mergup akıbetları vermemektedir.